Merhaba anneler. Kızım 5.5 aylık ilk dogdugunda memesinde hafif sertlık vardı. Hani anneden geçen hormonlardan oluyormuş. Sonrasında geçti ama şimdilerde sanki yine az Bişey varmış gibi. İnternetten tekrarlayabileceği yazıyor. 2 hafta icerisinde geciyormuş ama danısmak istedim. Doktoruma yaton yazagım. Benzer durumu yasayanlar oldu mu