Eymeninannesiiiiiiiiii Merhaba kizlar bal kabağı tatlisini nasil yapiyosunuz rica etsem tarif eder misiniz
Aysegul93 Eymeninannesiiiiiiiiii geceden şeker atıyorum üstüne su eklemeden kendinden çıkan su ile pişiriyorum fırında. Servis kısmında süsleme size kalmış :)
Tatlican Eymeninannesiiiiiiiiii Dogranmis kabaklari tencereye koyup 1bardak kadar seker koyup kapağını kapatip hafif trnak batacak kadar pisiriyorum sonra biraz daha seker kiyup kapagi acik suyu bitene kadar kayniyor
Tatlican Aysegul93 oyle dahami guzel oluyor ben tezcanliyim esim alip geliyor ben gece gece pisiriyorum beketmeden .annemde boyle yapiyor