Selam kızlar 7 ay 24 günlük bebeğim var. Bi dönem hastalandı üst solunum yolu enfeksiyonu oldu ve hırıltı başladı o dönemde antibiyotik tedavisi başlandi ve azaldı. Son 1 aydır hala hırıltısı var ve ne yaptıysam geçmedi. Yarın doktora götürecektim ama salgın var daha çok hasta olur dediler. Çok arada kaldım siz olsanız ne yapardınız? Hırıltı geniz akıntısı şeklinde bu arada geceleri vs rahat uyuyor emerken sorun oluyor.
Bir de 8. Ayda aşı oluyorlar mı?