Nsbumt8 Merhaba herkeze kizlar daha once koronayi atlatmama ragmen unutum 2 sene onceydi suanda koronayim ama feci sekilde kullaklarim tikaniyo bu koronadanmi acaba feci sekilde bas donmesi ve kafamda baski var iceriden disariya cikmak istermis gibi birsey ..goz atilmasi gibi ama cok ciddi anlamda agrili ve kafamin icerisinde 🥲 doktoru aramayi dusundum ama bulundum bolgede korona iletini okadar basitlestirdilerki karantina bile yok pozitiv olan maskeli sekilde ise gitmek zorunda ve doktorlar bakmiyo Benim doktor tatildeymis ulasilmiyo panige kapildim suan ilkinde sorunsuz atlatik ama bu sefer atlatamicakmiyim anlayamiyorum bu belirtileri olan Kişiler oldumu aramizda simdiden tesekkur ederim
yumurtam Nsbumt8 çok geçmiş olsun, ambulansı arayın olmadı öyle gidin bir doktor görsün, koronaya bağlı olabilir ama farklı bir durum da olabilir, tansiyon vb. İhmal etmeyin, acil şifalar diliyorum
Balkupum2505 Nsbumt8 öncelikle cok gecmis olsun şu aralar korona dahil 3 virüs dolasiyor herkeste malesef ve cok kötü atlatiliyor cevremde atlatanlar parmaklarima kadar sızladı diyor. Bol bol dinlenin ve beslenmenize dikkat edin tekrar cok gecmis olsun