Acemimom1 Kızlar alından ölçüyorum 38,5 çıkıyor alnın bazı bölgelerinde 37,5 napicam bilmiyorum bir çay kaşığı calpol verdim bir ince badi birde ince tayt var altında çorap yok alnına nemli bez koydum çok tedirginim ilk çocuğum ilk ateş
Vera1810 Acemimom1 Öncelikle geçmiş olsun 38 buçuk geçmedikçe bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle üzerini ince giydirin koltuk altı ölçer kullanın Eğer güvenemiyorsanız alınan ölçer ölçer varsa onlar sıkıntı birazcık her dakika farklı ölçüyor koltuk altı ölçer en güvenilir yöntem bence üzerine ince giydirip üzerine ince bir çarşaf çekebilirsiniz Eğer 38′lerde seyrediyorsa zıbınla yatırabilirsiniz ve 4 ya da 6 saat arayla durumuna göre Calpol verebilirsiniz Ben kızıma 3 gün boyunca bir CC 6-7 saatte bir Calpol verdim çünkü Kızım 2 aylık aşısında 39′u geçmişti ateşi Allah korudu Hani çocuğu evdeki ateş ölçerin Hepsi yanlış ölçmüş acile giriş yaptığımızda 39.3′lerdeydi Doktor sordu bana hani bir şeyler verdin mi dedim verdim dedim ama etki etmemişti soğuk kompleks yaptırmışlardı orada bize soğuk Kompleksi yapmaya devam edebilirsiniz. Yalnız devamlı takip dolu ateşi düşer özellikle uyuduğunda çok artıyor bir anda
Acemimom1 Minikbal çok halsiz gözüküyor yanlış bisey yapmaktan da korkuyorum çok mu soydum acaba evimde sıcak değil ki
Minikbal Acemimom1 ayağına çorap giydirin. Çünkü ayaklar soğuk oluyor ateş durumunda ve vücut ayakları ısıtmak için daha çok ateş çıkarıyor. Zibin ve corapla kalabilir eviniz sicaksa
Vera1810 Acemimom1 alnına kolunun bükülen kısmını bacakların iç kısımlarına Eğer evin derecesi uygunsa Hani çocuğu üşütmeyecek şekilde ise zıbınla bile tutabilirsiniz ateşi düşene kadar