Baranesra anlıyorum ancak çok normal inanın ki. Hepimiz aynı şeyi yaşıyoruz, aynı süreçten geçiyoruz, kolay mı bir insan çıktı bedenimizden. Ve erkekler o esnada gözü öyle şeyleri görmüyordur bence 🤓 kendinize olan güveniniz hiç yitirmeyin. Dişilik baki🤩