Kızlar bu katlama perdeleri 1,5sene önce yaptırdık taşınırken o zaman cok hosuma gidiyordu şuan sankı rvım vok basık boğucu gıbı gelıyor cok mu karartmıd evi makinede 90 derecede yıkasam rengı açılır mı rengı benı rahatsız ediyor fıkırlerınıze ıhtıyacım var