Kızlar bebeğim 3 aylık ve doktor bebeklik egzaması başlangıcı olduğunu ve 2 yaşına kadar sürebileceğini söyledi ve Bioderma atedorm verdi kullanan ve tamamen geçen var mı çoğalmadan yada başka markayı öneren oldu mu egzama için
Tecrübelerinizi öğrenmak istiyorum bu süreçte