Kızım 3 ay 28 günlük ve doğduğundan beri sag kulağı işitme testinde kaldı referans merkezine gidiyorum 3. Kez oldu test ve tip B olduğunu kulağında kir ya da iltihap olduğunu ama çok küçük olduğu için göremediklerini söylediler bugün buşonex damla verdi kulak kirini yumuşatıcıymış 1 ay sonra tekrar kontrol dedi gerekirse tüp takacaklarmış kulağına.kızlar çok korkuyorum nolur bilen başına gelen varsa anlatsın doktor hastane önerirsenizde sevinirim