Gmzeabduygzefe Bu iki mamayı karıştırıp verebilir miyim? Ar mama normal aptamil kadar kilo aldırmaz gibi geliyor
Ddm_efn_dlr Gmzeabduygzefe evet biz yapmıştık 3 ölçek veriyorsam 1 ar iki normal koyuyordum ama sonra kabızlık yapınca aptamili bıraktık ama sadece ar aldıgımız zamanlarda cok güzel kilo almıstık üstelik prematüreydik öyle düşünme yani
mercory Gmzeabduygzefe bende aptamil ar kullanıyorum. Herhangi başka bir mamayla da karıştırmıyorum. Icerikleri hemen hemen aynı normal olanıyla. AR mamanın kıvamı daha yoğun sadece, kusmayı engelleme özelliğinden dolayı. Bebeğinizin kusmasına çözüm olduysa, kilo alımına da etki edecektir. Bebeğim 35 günlük. Edindiğim tecrübeye göre sabırlı olmamız gerekiyor 🙏🙏
umutunannesiiii Gmzeabduygzefe neden kilo aldırmaz diye düşünüyorsunuz içeriği cok farklı değil hatta keçiboynuzu özü var içinde o da faydalı
Trilece Onun hakkında bilgim yok ama bugün doktorum reflü mamasina başlattı, evde sma optipro mamam var dedik ikisini karıştırıp verebilirsin dedi bana, iki olceklik mama yapıyorsam ni ölçü sma bı olcu Aptamil ar
Ddm_efn_dlr Gmzeabduygzefe Gmzeabduygzefe vallahi 3 aya yakın kullandık her ay düzenli 1000 ile 1200 arası aldık
Ddm_efn_dlr Gmzeabduygzefe biz ozamanlar 90 cc içiyorduk yaklasık 2 ile 2.5 saatte bir veriyorduk tabi bunlar birazda bebeklerimize baglı bizimki içiyordu yani
Ddm_efn_dlr Gmzeabduygzefe nasıl ölçüm yapıyorsunuz bilmiyorum ama en saglıklı doktorda ölçülen birda aylık bakılması gerek tabi endişeniizi anlıyabiliyorum korkuyu kilo almazsa diye ama 1 ay sonunda kilo değerlendirme yapılması daha saglıklı olur
Gmzeabduygzefe Ddm_efn_dlr sağlık ocağında ki tartıdan var evimizde bebek tartısı. Onunla ölçüyorum. Evet reflüden dolayı çok kilo kaybı olduğu için çok üzülüyorum gene aynı şeyleri yaşarız falan diye
Ddm_efn_dlr Gmzeabduygzefe bende de aynısı vardı 1 ay kafayı yicektim kaldırdım en güzeli kaldırın onu koydugunuz yer bile ölçümde önemli hemde böyle kendi piskolojinizi etkiliyorsunuz zaten Allah korusun kontrollerde yani önünüzdeki kontrolde doktor kilo kaybı görse muhakak bir müdalede bulunur içinizi ferah tutun kızınız bol bol kilo alcaktır zaten 6 ay sonra yavaşlıyor kiloları eger tabloda bakıp doktor normal aralıklarda diyorsa sorun etmeyin
Gmzeabduygzefe umutunannesiiii yemedi kilo almadı sonra bu mamaya başladık yine eskisi gibi olursa korkusu
Dila2022 Ben de farkli bi soru sormak isterim bu konuda.AR mamalar koyu kivamli oldugu icin biberondan akisi cok zor oluyor, ona nasil cozum buldunuz acaba?
Gmzeabduygzefe Dila2022 bebeğim 3 aylık ben aventin 3 numarasını kullanıyorum. 4 numarasını aldım ama o diğeri gibi yumuşak uçlu değil ondan içemedi. Bide az daha büyüdüklerinde aventin y kesim ucu var onu kullancam. O da aynı sertlikte. Üzerinde daha kıvamlı sıvılar için yazıyor. Ama şu an için ona erken çünkü çok akıyor
Dila2022 Gmzeabduygzefe cok tesekkur ederim, benim bebegim de 3 aylik.chicco nun natural feeding olan biberonunu almistik.ucu yamuk ve gogse benzer sekilde, onun buyuk numaralari daha duz onlari tutar mi bilemedim🤔