Edis07 hayır doktor bişi demedi gitmedim de. kendim verdim 3 gün kuralıyla ilk elma muz püresi verdim şuan karışık meyve püresi, tam anlamıyla başlamadım sebzelerde yediklerimizden biraz
biraz tattırıyorum kendim meyveyi rendeliyorum süzgeçli emziğine katıyorum çok da güzel yiyo hemde damakları kaşındığı için faydası da oluyor 2 gündür tahıllı irmikli mama da yapıyorum işthı açk Bi bebek abartmamak şartıyla veriyorum haftaya da çorbalardan başlamayı planlıyorum