Haticesalih muhtemelen anneniz sakin olduğu için bebeğiniz kucağında rahatlıyor , ama biz anneler neden ağlıyor neden durmuyor neden böyle oldu neden gazı çıkmadı diye o kadar stres yapıyoruz ki o stresi bebekler kucağımızda anlıyorlar daha da çok ağlıyorlar. Gaz için duş aldırın karnına yağ ile masaj yapın duştan sonra aşağı aşağı ovun karnını, sonrada bacak masajı yapın çıkar illaki