Kızıma hamile kalana kadar bu hastalıkla mücadele ettim 3 sene boyunca.
Aylarca adet olamamak yumurtlayamamak ayriyeten tiroit ile mücadele etmek psikolojik acıdan zor zamanlardı.
Zayıflarsam düzene girerdi ama kilo alırsam yine aynı sorunlarla karşılaşırdım evlat sahibi olmak biraz daha zorlaşırdı.
En son tamam artık dedim zayıfladım 26 kilo verdim ve kızıma hamile kaldım çok şükür.
Şimdi yine eski kilomdayim ama şükür ki o sorunlarım yok,
Aklıma takıldı acaba doğumdan sonra bitti mi diye düşünüyorum,
Alakası var mı bilemedim belki aynı sorunları yaşamış annelerimiz vardır .