Gyed malesf almıyor çünkü yesede çok az yiyr 🤦🏼♀️Sadece uyurken mamasını we pirinç ununu werebiliyorum onunda pek faydası olmuyo yarım saat olmadan uyanıyo haliyle yaramıyo. Ama her çocuk bir değl belki sizin bebeğinize yarar yiyp uyuyan bebekler daha iyi gelişir