Merimexx Eşim hepatit b taşıyıcı olduğu için değerlerine baktırmak istedik sonuçlar botle hiç bişey anlamadım. Ve b 12 değeri yüksek görünüyor 1025 çıkmış https://www.hizliresim.com/sp382x3][/url]
Feyza-- Merimexx hbsag değeri negatif gelmesi hastalık yok demek diğer değerler referans aralığında çıkmış bence bir sorun yok yine de Dr görmesi takip açısından iyi olur
Merimexx Anne42 çok teşekkür ederim. B12 referans aralığı üst sınır 770 oğlumun 1024 çıktı bu bir sorun mu acaba
UmmuAbdullah Hepsi normal korkulacak bir şey yok. D vitamini kullanıyor musunuz? Kaç aylık bebeğiniz? O biraz düşük ama çok çok az. Sorun olacak şekilde değil
UmmuAbdullah Merimexx b12 için takviye kullanıyor musunuz? Yani bir şey diyemiyorum yüksek olması için ama bazen geçici bir yükseklik de olabiliyor. Bu testleri niye istedi ki dr sizden
Merimexx UmmuAbdullah kullanmıyorum. Vitaminlerini baktırmak istedik iştahsız bir çocuk ve tırnaklarında beyazlıklar var buyzuden
Merimexx UmmuAbdullah yok hayır olmuyordu zaten erken doğduğu için 25 gün kuvozdeydi 25 gün sonra taburcu oldu