Kuzus1 Genel anestezi ile sezaryen oldum başım çok ağrıyor birde antidepresan kullanıyorum acaba o mu yapıyor lohusa depresyonu için kullanıyorum ama aşırı ağrıyor
Ikizannesi06 Kuzus1 nescafe içmenizi öneririm bir de camdan da olsa 3-4 dk temiz hava solumanızı öneririm
Nfkb Kuzus1 oooo ben 1 hafta cektim o baş agrisini çok kötüydü.kahve ama en acısı olan dan . Nescafe ucu bir arada falan degil bu büyük taneliler var ya ondan. Bide bitter cikolata bol bol su ve yastiksz yatin. Bana hemsire bunlari soyledi
Pekin22 Geçmil olsun ilk önce bnde sezeryan oldum ve hastanedeyken nescafe içtim bas agrısı olmaması için uyarmıslardı bni tecrübeli olanlar herhangi bi baş agrısı yaşamadm hercektende ilk bi hafta günde 3 4 bardak içtim