MeleKk34 asgari ücretin ne kadar olduğunu bilmiyor olmanız, ne kadar ki diye sormanız sizin asgarî ücretin üstünde maaş aldığınızdan ziyade biraz geri kalmışlığınızı gösterir. Bizim evimize de asgari ücretin üstünde maaş giriyor ancak ne kadar olduğundan, ve gündemden bir haber yaşamıyorum kucuk bebeğim olmasına ve TV izlemiyor olmama rağmen 😄
Bence bukadar geri kalmayın bir ortama girdiğiniz zaman bunu söylediğinizde size gülerler. Naçizane tavsiyem olsun 🥳