Mehtap-37 Sizin bebekleriniz de böyle mi oğlum 4 aylık kimseye gidemiyorum zaten evde sallaya sallaya uyutuyorum bi yere gidince sürekli ağlıyo ayağımda sallıyorum uyumuyo bu ne kadar böyle sürecek
milletsanaseymiolacak Mehtap-37 ya bu ben evde kendi kendime uyuyan çocuğum ablama yada anneme gidince cıldırıyor uyumuyor asla 🥹
Barlashatice Mehtap-37 4 aylık hiçbiyere gidemiyorum maalesef gitceksemde beşiğini götürüyorum kalmalı gidiyorum yani o da kayınvalideme oluyo 4 aydır park yatağı belki 20 kez aök tak yaptık ama napayım başka türlü uyumuyo
Merhaba05 Mehtap-37 benimkide aynı öyle. Daha 2 aylık nasıl anlıyo evde olmadığımızı bilmiyorum ama bi türlü uyumuyo uykusuzluktan huysuzlaşıyo ağlıyo perişan oluyo😰
Mehtap-37 milletsanaseymiolacak evde uyuyorsa yine iyi ya şükret benimki evde de öyle sallıyorum uyuyor bırakınca gözünü açıyor artık kafayı yedirtecek bana
Mehtap-37 Sinemisssss ayy inanmıyorum yaa düğün salonunda uyuyan çocuk gördü bu gözler bizimkiler niye böyle
Merhaba05 Barlashatice ben evdeki park yatağın aynısından kvalidenin evinede aldım genede uyumuyo nasıl oluyosa anlıyo evde olmadığımızı🤦🏻♀️