ZeyzeyinAnnesi1 Merhabalar benim kuzum 4 ay 2 günlük dün geceden beri kaka yapmadı kabızmı acaba yada başka bişey mi dün 15 ml mama içti akşam 8-9 gibi emziriyorum 2 saatte bi tek göğüs en az 20 şer dakika
begonvilhg ZeyzeyinAnnesi1 benim kızım da haftada bir ya da iki kez yapıyordu kakasını 4.ayda. Kabiz sanıyordum meğer az yedigindenmis çocuğum 200 gr falan anca almıştı o ay.
zei ZeyzeyinAnnesi1 biz mamayı bıraktık sadece anne sütü haftada 1 yada 2 kez kaka yapıyor. Arada mama vermek zorunda kalıyorum 1 ölçek bile versem kaka yapmakta zorlanıyor sizde bu durumu yaşıyor olabilirsiniz.
ZeyzeyinAnnesi1 begonvilhg peki sonraki aylarda nasıldı düzeldimi bu durum 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum bazen 1 saatte bi bile emziriyorum
begonvilhg ZeyzeyinAnnesi1 kilo alımının az olduğunu fark edince mamayı arttırdım. Her gün kaka yapmaya başladı, kilo alımı da normale döndü. O çok ağlamayınca ben tok sanmışım çocuğu hep 🙈