Ayse_asel Canım benim bebeğimde de Tsh değeri yüksek çıkmıştı ama 2 aylık değil de ilk topuk kanında.. Sonra tekrardan topuk kanı verdik ve başka hastaneden T3, T4 ve Tsh değerlerine baktırdık.. Tsh tiroid oluyor zaten yüksek çıkınca ebe ailenizde var mı diye sormuştu.. Ama şükür ikinci testler temiz çıktı.. Yenidoğanlarda sık görülen bir şeymiş..