Yani bir çocuğu memeden kesmek icin sirke salça kullanmak tranvamı yaratıyor cidden yoksa bu modernleşmenin getirdiği bir deyişmi yine?Yani benide annem salça sürerek kesmiş çok şükür bir bağımızda eksiklik yok ki çok severim .Ben bıraktırıcam 2 yaşa doğru ama inanın birden kesmezsem bırakacak gibi değil en şimdi eski yontem dedilerimizi yapsam benim okadar emeğim 2 senem boşa mı gidecek ?Vicdan azabı cektiriyor bu konu,oyle boyle değil kotu hissediyorum yanlis mi dusunuyorum ben kotuluk mu ediyorum diye 🥺hep önüme çıkar oldu yok kurslar yok guveni zedelemeden bıraktırma egitimi ne bileyim zaten yorgunum emzirmekten birde bu bana bir el atın 🥺