Seyda2309 Kemikleri kaynattim ilikler çıktı bunları suzmem mi gerekiyor yoksa birlikte buz kaplarına mi koyim
MeetJoeBlack Seyda2309 kaynattıktan sonra büyük kemikleri çıkartıyorum, kalanı rondodan geçiriyorum, sonrasında süzüp buz poşetine koyuyorum ben.
Seyda2309 aktifmaya hayır ben sebze koymadım sade yaptım zaten yemeklerine soğan sarımsak koyuyorum . 5 saat kaynattim