_mommm bir faydam olur diye girdim fakat kilosu gayet normal. Kız mı erkek mi bebeğiniz bilemiyorum ama persentil tablosuna göre ikisi için de gayet iyi bir kiloda. Boşuna canınıza sıkmayın. Arada iştahsızlıklar olması normal, biz yetişkinlerde bile oluyor bebeklerde niye olmasın