RainOverMe motheroftwoangels kombı yogudmalı degılse termostat yoksa ve bır de yalıtım ıyı degılse cok gelır malesef. Ne kadar gelıyor dgaz yardımı bın lıra falan dıyorlar ne kadar dogruysa. Cok ıyı gelır🤗 ıste burada ırkcılık yaparsanız uyarı alırsınız dedıler ne kadar dgru bılemıyrm😒
Asli1 Kızlar bişey sorcam ben başvuruyorum red yiyorum hep. Evde 3 kişiyiz eşim çalışıyor kiradayız neden çıkmamış olabilir sizce? Ne yapmam ne yazmam gerekiyor?
RainOverMe Asli1 kiranız ne kadar esının gelırı ne kadar ve de uzerıne araba falan var mı, araba olanlara bıle cıkıyormus ama bı ıhtımal sorayım dedım
RainOverMe motheroftwoangels soguk zamanlarda verdıklerının ıkı katı olur o zaman😒 neyse cıksın da hıc yoktan ıyıdır. Bır de gec cıkıyor saka gıbı cogu kısının bır aydan fazla surmus. Yuksek de yakmamıs annemlerın kombı en dusuk 40 ta yanıyor bazı kombılerde daha dusuk oluyor tabı.
motheroftwoangels RainOverMe kış bitince artık çıkar 😃😃 canım döngü halindeyiz bizden alıp bize ve başkalarına yardım ediliyor 😁
RainOverMe motheroftwoangels emın olamadım ya ama resmı gormus gıbıyım🤗 benım hafıza bıraz sıkıntılı 😬Komsu sayılırız😉bızım memleketten gecıyorsunuz erzıncana gıderken🤪
RainOverMe Mlkkrm e devlete gırın sosyal yazın ılk cıkana tıklayın orada sag ust kısımda basvuru yap gıbı bır yer var oraya tıklayıp yapabılırsınız
RainOverMe motheroftwoangels bızden sonra sızın memleket🤣 batıdan gelırken🤪 ankara kırıkkale yozgat veeee sivas🤪
RainOverMe motheroftwoangels demi ya🥰🥰🤗🌺 nerede oturuyorsunuz annen nerede yasıyor kucuk ıllerın daha cabuk bellı oluyor dıyorlar ama anlamadım ben komsuya basvurdum cabuk cıktı buyuk il olmasına ragmen. Basvurfun mu annen ıcın gecıktırme ne olur ne olmaz. 1 ınde basvurfum 9 unda onaylanmıs 15 ınde sısteme yansıdıgını gordum🤗neresındensın erzıncanın🤗