Arenmomm
Şubat ayında yaptırdım canım 1.5 yaşındaydı 3,500 yaptırmıştık ilk çişinde çok ağladı sonradan da günü gününü tutmadı şükür 3 güne iyice toparlanmıştı 2 gün sor a banyo yaptı demişti doktor sonradan. Da bi kaç kez suya otuturdum Alt kısmında 2 ,3 dikiş vardı onlarda kendisinden düştü 15 gün sonra da kontrole gittik canım diğer sünnete bakarak daha hızlı iyileşiyor