20 aylık oğlum tam bir yetişkin gibi kavga ediyor ben ve babasıyla. Allah’ım anlatamıyorum ama sinir krizlerine giriyorum resmen. Mama mama diye ağlıyor. Getiriyorum asla yemicem diye ağlıyor. Saatlerce aç kalıyor ama istemiyor. Kitaplarıni açıyoruz ağlıyor, oyuncaklarıyla oynuyoruz ağlıyor. Sebepli sebepsiz her şeye ya. Bezini asla degistirtmiyor. Altını aldıysam hemen üstümü çıkar diye ağlıyor. Her gün banyooo diyor. Banyoya sokuyorum çıkmamak için ağlıyor. Öğle uykularina 5 gündür yatmıyor. Gece sabaha dek zaten uyumuyor. Kendini böyle yerlere atıyor, kendisine zarar veriyor. Niye böyle oldu bir haftadır? Yaşıtları varsa sizin de mi ayni? Allah aşkına nasıl başa çıkıyorsunuz?????