Happymamii bize geçen hafta acil doktoru yazdı 3 gün süreyle kullanılıyormuş, ben kendi doktoruma danışmadan kullanmak istemedim, sorduğumda da kullanma dedi ama genel olarak çok ilaç kullanan bir doktor değil . İnternete baktığımda da içeriğinden dolayı 2 yaş altı önerilmiyor diyor . Ama tabi doktor uygun gördüyse ve kullanmak gerekiyorsa da ihmal etmemek lazım , çok ufakmış çünkü bebeğiniz. Güvenemediyseniz Başka bir hekime ya da eczaneye danışın isterseniz.