Ahmetinannesi668 valla bende öyleydim oğlum ocak ayında 3 yaşını dolduracak ben eylülün ilk haftası başlamıştım evdeki bütün halıları kaldırdım zaten ilk bi kaç gün hicbir şekilde lazımlığa gitmedi hep altına yaptı gece o uyuduktan sonra bezini taktım ama gündüz hiçbir şekilde bez takmadım dışarı çıkacağımız zaman da çaktırmadan kilot bez kullanıyordum kilot diye onu giydirdim ilk kakasını yaptığında alıştırma külotu vardı üstünde baktım çiş yapmış götürdüm tam çıkarıyordum kanada yapmış oda pat diye düştü sonra oğlum dedi ki aaaa anne bak kaka düşürdüm hadi evine gönderelim vs diye diye alıştı hatta hala bile lazımlığına kakasını yaptığı zaman anne bak kaka düşürdüm 2 tane kaka düşürdüm vs diyor ama çok sabırlı olman lazım ha bide her çiş ve kaka yaptığı saati not alırsan eğer aşağı yukarı çocuklar aynı saatlerde geldiği zaman yapıyorlar çiş ve kakalarını o yüzden daha kolay olur sormak istediğin bişe olursa yazarsın aklıma gelenler böyle