Deletedmom_123 Kızlar 98le doğuma gittim geldiğimde 92ydim bu arada sezaryen doğum. 40ım çıkana kadar korse kullandım ve 4 aylık olana kadar bebeğim 88e düştüm 1-2 ay o kiloda takılı kaldım sonra hastalık geçirdim 84üm şuan. Yani hasta olmasam hala 88de kalmıştım herkes emzirirken kilo veriyorsun diyor ben aylardır aynıyım neden acaba
Kadifemsii Deletedmom_123 yeme durumunuz önemli . Yani emzirirken kalori harcıyoruz ama misliyle alıyorsak bi işe yaramaz. Paketli gıda hamur işi falan tüketiyorsanız zorlanırsınız kendimden biliyorum
yumurtam Kadifemsii tamamen katılıyorum size, süt olsun, aç kalmayayım diyerek vermek yerine hamileliğimde almadığım kiloyu emzirirken aldım, hamur işi, karbonhidrat türünü olabildiğince azaltmak, mümkünse kesmek gerekiyor Deletedmom_123