Kızlar tırnak batması yaşıyorum 10 aylık kızım var. Kızım 3 aylıkken oldu enfeksiyonlu hem de iki ayağımında baş parmağında var çıldırıcam. Yaşayan vat mı ne yapabilirim. Doktor doğumdan sonra hamileyken ödem oluyor sonra da batıyor çok sık oluyor dedi. Lütfen akıl vetin