Imau ya ben sezaryan oldum sezaryandan 1 ay sonra falan başladı bende dışarda beze gibi falan bişey yok ama tuvaletim geldiği zaman içerdeki damarlarım bıçakla kesiliyor gibi sancı yapiyo nefesimi kesiyor nerdeyse aşırı derece baskıda yapiyo direk tuvalete gidiyorum ama sanki bıçakla içerden kesiliyolar gibi canım aciyo hemoroid mi acaba benimkide bilemedim ya hayattan soğuttu resmen