Balliiii 2 gündür hastayım malum bakan eden yok kocam işte 26 saatte bir yiyebiliyorum bebeğime sağolsun annem bakıyor, içtiğim tek su ve bu iki günde inivermiş göbeğim bir kaç gün böyle devam edersem sanırım buharlaşıp yok olacağım. Bu arada 61 kilodayım ve göbeğim için dışarda korse kullanıyordum artık siz düşünün