Ben yaptırdım. Tabi kirpikle kastınız ippek kirpikse. 3 ay kalıcılığı var dediler 3 hafta sonra kontrole gidiliyor dökülenler takılıyor tekrar. İyi hoş güzel ama ben kullanamadım. Hep birbirine karıştılar. Sabah uyanınca gözümü açamıyordum doğru düzgün gittim çıkarttırdım bir hafta sonra. Ama