Kzikar bebeğim altı aylık ama biz doktor tavsiyesiyle dört aylıkken yavaş yavaş başladık ek gıdaya üç gün kuralı ile biseye alerjimiz çıkmadı şükür önceden günde bir öğün ceriyirdum ek gıda şu ara günde iki kere vermeye başladım ve sma mama kullanıyoruz gecede mama içiyor yani günde ne kadar ek gıda vermeliyim sizce