Asla tutturamıyorum hep sulu oluyor nasıl yapıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️ yörenin pastörize günlük sütünü activia ile mayalıyorum ama asla olmuyor. Derece ile ölçüyorum 45-50 arası olduğunda mayalıyorum ama yok yani ben mi beceriksizin yoksa sütte mi sıkıntı var🤦🏻♀️