Mehlikan1 Açıldıktan sonra 3 hafta ıcınde tüketiniz yazıyor tahmınen kacıncı güne kadar kullanmalıyım 1 ay kullanırsam sıkıntı yaratırmı
Mehlikan1 Yusufyigit-1 canım kutusunda açıldıktan ıtıbaren 3 hafta içinde tuketınız dıyo bugünde mama alamadım ondan suphelendım
Yusufyigit-1 Mehlikan1 bende bebeğime kullanıyorum eczacı 4 hafta içinde mutlaka tüketsin bebek demiş
23062019 Kesinlikle kullanmanı tavisye etmem malum havalar sıcak dışarda tutuyorsanız süreniz dolduysa atın👍🏻
Mehlikan1 23062019 dolapta tutuyordum bugun hesapladım 24 gun olmuş 3 hfta ıcınde tükettiniz yaZıyo canım