Annevebebek34 Kızlar eşiniz ve siz sigortalı değilseniz sağlık ocağından kağıt veriliyomuş 2 ayda bir çocuk parası yatıyormuş 400 tl diye duydum alan yada bilgisi olan var mı
Esra25eylul Annevebebek34 aşi yardimi diye biliyorum ama 400 tlye daha ulasmadi bence ablam aliyor dediginiz gibi iki ayda bir veriyorlar o da en fazla 150 oluyor
Esra25eylul prensesmomyy ailenizde sigortali kimse yiksa saglik ocagindan raporu alip bulundugunuz il yada ilcedeki sosyal yardimlasa vakfina goturup ordan basvuru yapabiliyorsunuz 2 ayda bir bile verseler hic yoktan iyidir