Tinymom Bazen bende cıldıracak noktaya geliyorum. İsmiyle sesleniyorum ama cok pişman oluyorum sonra. Özür diliyorum, kendimi asla affetmiyorum. Gün içerisinde onu oynatıyorum , ağlamasın diye türlü şeyler yapıyorum. Bu da beni cok yoruyor. Ona ragmen ağlaması beni üzdüğü için sinirleniyorum ve adıyla sesleniyorum ama cok pişman oluyorum