meraba doğum kontrol hapı artı prezervatif ile korunuyoruz ve ekstra bende polikistik over hastalığı istediğim zaman hamile kalamadım hiç bu ay hapin ortalarında iki gün lekelemem oldu yerleşme lekesi felan oluyor ya daha önce hic olmadi hap kullanırken yedi sekiz aydır kullanıyorum bu sırada kasiklarimda ağrı bel ağrısı felan oluyor çok endişe ediyorum leke olmasaydı kafama takmazdimda neden oldu sizce bütün bunlara rağmen yinede hamilelik olabir mi ki