Perikizi83 Bebeğim 81 günlük.yoğun kolik atağı yaşıyor.çığlık çığlığa katılarak ağlıyor.gribinin 4. Günü ateşi normale döndü ama burnu tıkalı açtırmıyor.ayrıca tıkanınca kuru öksürüğü de var . depresyona girdim öneriniz var mı.