berkinannesi_
Verilen kan damlası sonrasında yüzünde renk farklılıları kızarıklıklar oldu.
Ve verdiğimiz ilk damlada kusuyordu, ben tadına baktım berbat bir tadı var. 🤢
Çocuğuma onu veremezdim. Doktorumuz farklı bir sidefer önerdi. Onunla devam ediyoruz