Arkadaşlar bebeğim 4 aylık olacak doğduğundan berli hırıltısı var nefes alırken zorluk çekiyor burnunu temizliyoruz ediyoruz doktora gotrduk bişi yok dediler acile gotrduk bir akşam niye getrmednz dediler hava verdiler iki kere daha acike gittik antibiyotik yazdılar hava derken rahatladı antibiyotik bitince gene başladı hırıltısı çoğaldı SONRA onerilen bir doktora daha gotrdum ya reflü yads solunum yollarında enfeksiyon var dedi şurup ve Damla yazdı kullanıyorum ama hırıltısı çok nefes alamadığından emmiyo mama icmiyo uykuda sıkıştırnca daha ağlıyor arkadasimin bebeği de bzmki gbiydi onu yatırmış lar salgın var diye sizde böyle hırıltı sorunu yaşayan var mı aranızda ne yaptınız ne dedi doktorlariniz