Kızlar 4,5 aylık bebeğim hasta nasıl oldu nerden kaptı bilmiyorum öyle çok dışarda çıkartmam ama çok öksürüyor öksürdükçe de ağlıyor doktor klamer ventolin cortair başladı ama faydasını görmüyor gibiyiz çok öksürüğü var sizin uyguladığınız önerdiğiniz birşey var mı