turuncuelma Yusuf20 bu değere göre değilsiniz demek oluyor. Bir önceki gebelikte demekki değer sonradan yükselmiş gebeliğin hafta hesaplaması da zaten son adet tarihine göre oluyor. Değere göre hesaplanmıyor
Yusuf20 Deletedmom_41 bilmiyorum adetim de çok kanama vardı doktora gittim düşük mü diye birşey çıkmadı ultrason bakmadı.öncekşndede adet oldum 1 ay öncesi çok acayip millet test yapıyor direk çıkıyor benimkide böyle
Yusuf20 turuncuelma öncekinde Allah’ın bir hikmeti gibi birşey oldu gerçekten o değerlerde birden hamile kalınması
Deletedmom_41 Yusuf20 Evet büyük ihtimal benimde ikinci olur ise geç döllenme olacak çünkü bu şekilde oluyormus genellikle, hayırlısı olsun
dygusalmom97 Yusuf20 düşük yapıyor olsanız değeriniz birden 0.2 ye düşmez yine yüksek çıkardı atıyorum 350 çıkardı sonra zamanla düşerdi doktor gerek duymamış çünkü düşük yaşamamışsınız
Merve43 Yusuf20 1 ay önce adet olup 1 ay sonra 4 haftalık yani 1 aylık hamile olmanız çok normal zaten olması gereken bu ya nasıl olacakti
Yusuf20 Deletedmom_41 hayırlısı canım yerleşme kanaması gibi birşey yaşadım 3 gün sonra kanama çok olunca hastaneye gittim.
Yusuf20 dygusalmom97 hiç düşük yaşamadığım için korktum açıkçası dün akşam bel kasık ağrısı ateş olunca
dygusalmom97 Yusuf20 regl dönemlerinde normal kasık,bel ağrısı .ateşinde başka bi sebebi vardır.Düşük yaşadığınız durumda ateş çıkmaz.Ancak sonrasında herhangi bir enfeksiyon oluşmuşsa o ateşlenmenize sebep olmuş olabilir.