Kızlar merhaba kızım 8 aylık oldu sütüm azaldı gibi hissediyorum yiyip içiyorum ama geceleri sık uyanıyor acıktığı için olduğunu farkettim devam sütü aldım geceleri bi kez vereyim diye uykuda bile kabul etmiyor herşeyi denedim kaşık maması ek gıda sebze püreleri benim yediklerimden ve kaşığı da reddedilyor canı isterse elimle çorbalara banıyorum öyle yiyor aç kalıyor pirinç unu muhabbetleri eski yöntemler hepsini denedim kendim bebe bisküvisi yaptım yemedi hazır aldım yemedi her çeşit yapıyorum sizin var mı öneriniz formül mamayı sevdirebilecek ya da bebeklerinizin bayılarak yediği bir yemek