
İlk kez kullanacağız nebulizatör cihazını ve ilaçları. Bugün gittiğimiz dr RSV virüsü dedi. Cigerleri temiz, bronşlarda sümük oluşmuş biraz. Öksürüyor bayağı. 17 aylık oğlum, umarım ağlamadan rahatca kullanmamıza izin verir bizimki ve inşallah iyileşir. Şimdilik iş yerinden getirecek eşim nebulizatörü. Ama bizimde eve almamız şart oldu. Memnun kaldığınız bi marka var mı?