Nuran123ctn Haftada doğum iznine ayrılıp doğum yaptıktan sonra da doğum sonrası rapor alıyorsunuz maaşınız ödeniyor
Edemir Doğum yaptım iznim bitti işe başlayacağım. Alo 170′i aradım. İşyeriniz ilr görüşme sağlayın diyor.