İkizlerim 9 . Aya doğru yuvarlanıyor neredeyse 3 gün önce kaset test yaptım çıkmadı adetim neredeyse bugün tam tamına 12 gün geçti şimdide diyorum ki gebemiyim göbeğim falan da şiş değil adet olcak gibi de hissetmiyorum ama 1 hafta önce hamileydim rüyamda psikolojim bozuldu resmen sizce neden adet olmam kan tahlili de veremedim çocukları bırakamadım