Kızlar bugün bebegi doktora götürdüm idrar tahlili yaptılar reflüsü var dediler bi ilaç verdiler 3 kere kullan dediler günde.. zaten reflü belirtileri vardı şüpheleniyordum.. ama bebekte alerjixe var vucudu her yeri kıpkırmızı kabarık.. neocate mama kullanıyorum ve ona ragmen oyle.. sizce sadece reflü olabilir mi ? Alerjisi yok mu acaba ? Ama gastro doktorunda süt alerjisi ve laktoz intoransı var dedi doktor bu da reflüden olanlar mi ? Ya da yanlış tanımı ? Bebek 2 aylık bir türlü düzelmiyor kafayı yicem artık hırıltısı kakası kusmaları kızarıklıkları psikolojim mahvoldu.. her mamayo da kullanamıyorum alerjisi oldugu için