Bebeğimin uzun zamandır kulağı ağrıyor damla koyuyorum calpol veriyorum ama ara ara sürekli ağrıyor hep aynı kulağını çekip ağlıyor. Çevremizde hastane yok o yüzden aile hekimine götürdüm . Hafif akıntı var pek birsey yok diyo ama çocuğum aşırı ağlıyor damla verip yolluyor. Sizin başınıza geldi mi doktor nasıl tedavi etti . Antibiyotik verilmesi gerekmez mi 1 kutu damla bitti ikinciye geçtik düşünün yani